1 januari 2014

Gott nytt år!
År 2013 har varit ett riktigt bra och givande år, har varit med om en hel del:
  • Levt som Backpacker i Australien och Bali
  • Träffat en hel del nya människor
  • Skaffat egen lägenhet
  • Lärt mig vilka mina riktiga vänner är
  • Slutat på kära jobbet mitt, efter dryga 3 år på Subway
  • Börjat studera till Civilingenjör på Luleå Tekniska Universitet
2013 är ett år där jag vuxit otroligt mycket i mig själv. Jag har fått dela så mycket glädje med underbara människor. Nä 2013 är helt klart ett svårslaget år!

Tiden går fort när man har roligt, och roligt det har jag verkligen haft.
 
Låt detta år bli minst lika bra, 2014 jag välkomnar dig med öppna armar!
 
 

 

Kommentarer
Postat av: emma

miss uuu<3

2014-01-06 @ 19:08:40
URL: http://efa.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback