Tisdag 19 Mars

Oj vad tiden rinner iväg! Har varit lite inaktiv här på bloggen men mycket beror på dålig tillgång till Wifi. Det är omöjligt att berätta allt vi har hunnit göra men kan dra det mest vesentliga.

Vi har då hunnit vara på Gagaju Bush-camp haha och det var nog det brunkigaste vi gjort so far! Vi sovde i hängmatta första kvällen och sedan sov vi i tält mitt ute i skogen. På dagarna paddlade vi kanot och badade i de klaraste vatten jag sett. Det såg ut som man badade i poolar fast det var utomhus. Riktigt härligt!

Sedan har vi varit på Fraser Island i helgen (världens största sand ö). Det var verkligen en helg att lägga på minnet. Vi åkte runt i Jeepar på ön och badade i små laguner. Klättrade upp för ett berg där man fick se en riktigt fin utsikt över ön. Vädret var kanonfint, helt underbart!

Just nu befinner vi oss i Hervey bay och imorgon väntar oss en 14 timmars bussresa till Airlie beach där vi stannar två nätter innan vi tar segelbåten (Avatar) ut till Whitsundays!

Annars vid sidan av alla dessa aktiviteter så har vi hunnit boka en resa till Bali. Så den 9:onde april sticker vi och sedan efter ca en månad åker vi hem till lillalilla Sverige. Det kommer bli ett bra avslut på en helt otrolig resa! Och gu vad jag saknar er där hemma!

Om det inte var nog med saker som händer i mitt liv så fick jag veta igår att jag fått kontrakt på en lägenhet (1:a) på älvsbacka! Så den 1/6 flyttar jag in och jag kan knappt bärga mig!

Wihooo

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback