Söndag 27 Januari

Jaa, så var det knappt 2 dagar kvar för mig på denna norra sida av jordklotet. På tisdag beger vi oss mot Australien. Känns otroligt, härligt, spännande, ofattbart, underbart, nervöst osvosv. Har varit många hejdå nu senaste dagarna, åh det är så sorgligt. Kommer verkligen sakna er här hemma. Men nu är det dags att ta ett stort steg och jag är så himla laddad!
 
Idag träffade jag Emma och Linnea och planerade det sista. Bjöd även mina roomates på middag och sa ett sista hejdå. Ikväll har jag packat och nu ska jag snart avrunda dagen och invänta morgondagen som då blir min sista i Skellefteå på rätt länge! 
 
Ska förresten uppdatera om vad som händer nere i Australien via bloggen så kika gärna in nån gång :)
 
source: tumblr.com

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback