Lördag 5 Januari

Hej!
 
Sitter hemma i Hjoggböle och tycker lite synd om mig själv, har nämligen feber, hosta och ont i halsen...typiskt! Not what I need right now...Men idag känns det faktiskt lite bättre än igår i alla fall :)

Just nu sitter jag och klickar runt och söker efter en bra reseförsäkring inför resan, någon som vet någon bra reseförsäkring för att backpacka i Australien??
 
Idag skulle jag egentligen jobba (som alla andra dagar) men fick lov att ta hälsan i första hand denna gång, och tacksam är jag för det kloka beslutet idag!
 
Nu ska jag sätta mig framför tvn och kanske slumra in och drömma mig bort till varmare klimat, 24 dagar kvar!!
 
Tror en försäkring vore bra att ha vid sådana här utövelser ;) (Cliff jumping i Australien)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback