Away we go

Olalaa då var dagen kommen, eller jaa natten till den stora dagen ;) Anledningen till att jag inte berättat så ingående om våra planer inför resan är för att vi inte har så värst många :$ VA? ska vi dra till andra sidan jorden, enkelresa, utan en plan. Lugn bara. Litegrann har vi allt funderat! Såhär ser resan dit i alla fall ut:
 
  • 09.50 flyg från Skeå - Arlanda 
  • Häng på Arlanda och incheckning av ryggsäckar (3h före avgång!)
  • 18.35 flyg från Arlanda - Bryssel
  • 21.35 flyg från Bryssel - Abu Dhabi (där Sex and the city spelats in :$)
  • 10.25 flyg från Abu Dhabi - Singapore
  • 23.40 flyg från Singapore - Bribane
Total restid (utan förseningar) = 31h och 5 min. Vi är alltså framme i Brisbane torsdag 31 januari kl 09.40 svensk tid. Det är 10h tidsskillnad så i Australien är det nästan läggdags och det passar ju bra eftersom jag tror vi kommer vara rätt så slitna då...;)
 
Jag uppdaterar er mer imorgon eller när jag får tillgång till internet. Nu måste jag sova, imorgon är en stor dag och jag kunde inte vara mer laddad! Let's do this!! ;D
 
Ses snart kompisar :$
 
 

Kommentarer
Postat av: jull

Kommersaknadigsåsjuktmycket!tahandomdigminfinavän!!!

2013-01-29 @ 01:56:01

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback