Inlägg som skulle komma igår

Åh vilken underbar dag!
Den började med att vi gick till äffären för att köpa frukost/lunch sen gick vi vidare till stranden, eller rättare sagt City beach. Det var en pool-strand mitt i stan, typ som vitbergs fast mer strandliknande ;) I gassande sol hängde vi där hela förmiddagen och med gassande sol menar jag verkligen det! Haha alla brände sig någonstans, mina fötter bl a...Menmen är man orutinerad turist så är man. Det var hursom riktigt härligt att va på stranden och att bada!
Efter stranden så gick vi hem för att duscha och byta om och sedan for vi och handlade middag som idag bestod av tacos, riktigt mummsigt! Annars ikväll har vi gått en liten runda på stan och nu chillar vi bara på vandrarhemmet. Vi får se vad kvällen har att erbjuda, natten är ung och livet leker!


Kommentarer
Postat av: lindelaaaaj

Det saknas lite bilder Lena.../din svenska vän

Svar: Jag försöker lägga upp bilder men internet på det hostelet är så dåligt att det inte går...
LeNa (=

2013-02-02 @ 23:43:12
Postat av: suss

haha oj på fötterna, din stackare! been there om vi säger så ;). tycker att din instagram är lite nere dock ;) mer bilder och livstecken vill vi svennar ha :$ <3

2013-02-03 @ 16:42:48
URL: http://susannawiklund.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback