Fredag 15 februari - Byron bay (kl 19.30)

Hola Amigos! Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag skyller på att vi måste gå 100m från vårt Hostel för att få wifi, tough life...;) Sen kan man fortfarande inte lägga ut bilder.
Men i alla fall så bor vi fortfarande kvar i Byron bay. Vi kom hit tisdag den 5:e och åker nu på söndag. Jättefint ställe det här alltså, vi stormtrivs!

De flesta dagarna har vi spenderat på Stranden då vi bland annat testat på boogie-boards (typ små surfingbrädor). Idag gjorde vi också ett försök till att surfa. Haha alla stod upp minst en gång men så jätterutinerade såg vi nog inte ut, fast kul var det! :D Sen hade jag ju turen att se tre delfiner simma typ 1,5 meter ifrån mig när jag var ute i havet med min boogie-board! Riktigt häftigt, nästan så jag kunde klappa dom :$

Värmen här i Australien är ingen bristvara om man säger så! Vi har haft fint väder de flesta dagarna. Det är bara ikväll som det har regnat men det är fortfarande varmt och skönt. Skulle lätt byta bort Sveriges klimat mot Australiens ;)

Vi har även hunnit träffat Lisa, Rebecca, Mathilda och Julia. Lite strandhäng, fest och pizza har vi hunnit dela tillsammans med dom, riktigt trevligt!

Ikväll blir det nog en lugn kväll, vi samlar krafter till morgondagens festligheter istället! (Sista utekvällen innan vi lämnar Byron)

Saknar er där hemma! Kraaaam!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback