Fredag 5 April

Tjenatjena

Bara några få dagar kvar här i Cairns för på tisdag kl 06.10 tar vi vårt pick och pack och drar till Bali. Efter drygt två månader i Australien lämnar vi landet. Oj så mycket vi har gjort när man tänker efter, så tack Australien för alla fina minnen!

Svårt att sammanfatta allt vi gjort här men kan berätta att här i Cairns (som vi varit i sen slutet av mars) har vi gjort något riktigt häftigt, hoppat fallskärm! Innan vi började vår resa så hade jag sagt till mig själv att vad jag än gör så kommer jag aldrig att utsätta mig för en sådan sak som att kasta mig ut ur ett flygplan. Men trots det så befann jag mig där (i söndags) på 4km höjd och gjorde det. Fyfan vad coolt det var.

Igår tog vi oss en tripp med en storbåt ut på australienska havet, mot destination- barriärrevet. Där snorklade vi och såg fantastiska fiskar och korallrev. Jag hittade nemooo! :D:D Simmade även bredvid en barracuda, halvläskigt! Annars på båten bjöds det på god mat, underhållning och soldäck med vackert väder.

Idag har vi för det mesta strosat runt på stan, Cairns har ett riktigt bra köpcenter vill jag lova!

Idag så har jag också bokat mig en resa hem! Det börjar dra ihop sig.

Saknar alla er därhemma, kraaaam!

 


Kommentarer
Postat av: Party_girl93

Wihooo

2013-04-16 @ 15:53:53
URL: http://efa.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback