Torsdag 18 oktober

Hej!

Denna vecka har verkligen sprungit förbi och det är redan fredag imorgon = helg och jag är ledig lördag, söndag! Wihoo!
Under veckan har jag bl a jobbat, åkt hem till Hjoggis och ätit mammas mat
Idag efter jobbet for jag en sväng på gymmet där jag också träffade Tobias och Alexander, trevligt trevligt! Efter gymmet skyndade jag mig hem för att senare på kvällen for jag till Berlins och vidare till Mobacken där det hölls modevisning. Så där gick jag och visade upp deras nya fina kläder de fått in tillsammans med Emma och några andra 'modeller' hihi, superkul!!

Nu tänkte jag vika in årorna och ladda om för jobb 8-15 imorgon och sen ett skivsstångspass tillsammans med Susanna och Linn :D

 Varför ser kisse drogad ut??


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback