Tisdag 9 oktober - Gävle (inlägget som skulle kommit i tisdags) opålitlig app må jag säga!

Hej!
Idag på förmiddagen har jag, syster tina och hennes två små söta döttrar melina och bonnie varit på barntimme, vilket var väldigt uppskattat för barnen! Sen lunchade vi på en sushirestaurang, det var riktigt gott, synd att inte skellefte kunde skaffa sig bra sushi...Efter vi ätit gick vi på stan och strosade runt, hittade mig bl a en mössa så nu är jag redo för kylan (det har varit lite jobbigt att ställa om sig från 26 grader till 6 grader). Efter lite shopping stannade vi för att fika och Tina hann också klippa sig. Efter en hel dag på stan avslutade jag och syster kvällen med film, pizza och tjejsnack! Riktigt bra dag, synd att man bor i Skellhell och har så långt hit till Gävle, but that's life, man får ta till vara på tiden man har tillsammans istället.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback