Söndag 28 Oktober

Hej!
 
Idag har det äntligen hänt, ansökte visum kring 12 idag och bara några timmar senare så fick jag det godkänt! Nu blir resan till Australien verkligen av, no turning back, känns overkligt men jävligt kul! Får dessutom ett riktigt bra resesällskap, kunde inte bli bättre :D
 
Annars har veckan bestått av både jobb på Coop och Subway, vill jobba så mycket som möjligt, cash is king och det behövs inför Aus.
 
Helgen bestod av inflyttningsfest hos Albin på fredan och jobb lördag dag och natt.
 
Förutom att ha fixat visumet i dag så har jag även varit på Spinning tillsammans med min kära kompanjon Susanna! Får tacka henne för ett riktigt bra initiativ :D Efter passet beställde vi mat hem till mig, sen hämtade tobias upp oss och vi for till Coop för att handla lite nödvändigheter (läs choklad). Senare kom Olivia och vi fortsatte kvällen framför tvn, såg Solsidan och en jättekul film! Olivia bjöd också på chokladcheezcake, gullegull ;) Sen kom också Albin och Alexander förbi :)
 
Nu ska jag se en film och ladda om för denna vecka jobbar jag mån-sön! Känns dock inte lika jobbigt när jag har Australien i tankarna. 
 
 ♥ twins ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback