Onsdag 10 oktober - Hemma

Hej!
Då var det slut på det roliga och back to reality för min del, men det ska bli kul att träffa alla nära och kära igen :D
 
Landade kring lunchtid idag och drog direkt från flygplatsen till Waynes för att möta upp Lisa, Emma och Linnea på Waynes där vi lunchade. Under tiden jag var hos min syster så skrev jag och hon upp en "livsplan" för mig och vi kom fram till att efter jul så ska jag dra och backpacka i Australien. Kommer du åka själv kanske ni undrar? Jag hade mer än gärna åkt tillsammans med någon men blir det så att ingen kan i slutändan så är jag fast besluten om att jag kommer att åka ändå, även om jag måste åka själv. I alla fall så verkade både Emma och Linnea väldigt intresserade av Australien så mycket av tiden på Waynes gick ut på att prata om Australien vilket var riktigt kul :D  Och Lisa som åker imorgon!! Hoppas du får en riktigt bra resa!
 
Nu ska jag återgå till tvn och 99 saker med Erik och Mackan! 
 
Bjuder på dessa fagra bilder jag tog nyss:
 I'm...
 watching... YOU!
 heheheheheheheheheheheheheheheeeeeee
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback