Lördag 13 oktober

Hej!

Igårkväll hade jag och Mathilda en catch-up myskväll. Vi lagade jättegod tacos, pratade, åt godis och såg film osv. Det var rätt längesen vi sågs, vi hade riktigt trevligt. Sen jobbade jag natt 23.00-04.00.

Idag gick jag till Tobias för att väcka liv i han och Albin som låg och sov mitt på blanka dagen! Efter att ha varit med dom ett tag for jag hem och sen vidare till Tatung för att äta tillsammans med Josse, Emma och Linnea. Efter en bra middag med trevligt sällskap for vi först förbi hemmakväll och sen hem till mig. Nu sitter vi här och ser på Project X, jag har sett den typ 4 gånger tidigare men den är fortfarande lika bra! Jobbar natt inatt också, så på ett sätt borde jag inte se filmen för man blir så himla festsugen...haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback