Fredag 12 oktober - Hjoggböle

Hej! Befinner mig för tillfället in tha hood, Sherwoodskogen Hjoggböle. Hehe
 
Igår gick jag på stan tillsammans med josse och linnea, mycket trevligt. Vi avslutade the big city of Skellefteå med att äta på Dallas, mumms!
 
Kände mig rätt duktig igår för att på förmiddagen (innan jag for på stan!) gjorde jag bort nödvändiga saker som att betala räkningar, handla och sen for jag också på Sun Tan för att spara min färg och bota min flagnande hud..haha?
 
Kring 18.00 for jag till Berlins och mötte upp emma, där stod modevisning på schemat så vi och två till visade upp deras fina kläder. Kan säga att det kliade rätt mycket i fingrarna, shoppingabstinensen..Nej jag måste försöka spara pengar nu inför mina stora planer! (Australien) hihi
 
Det luktar ljuvligt i huset och äntligen ska jag få äta mammas mat ♥ Det finns fördelar med att bo hemma, trust me!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback