Torsdag 17 Maj

Vädret idag är väl inget att hurra över men för min del gör det faktiskt ingenting eftersom det enda jag kan göra är att sitta hemma och vänta på att min hals ska läka igen? Haha vad trevligt det lät!

I alla fall så har jag just sett klart Trassel, underskattad film enligt mig. Just nu sitter jag mest och kollar runt på bloggar, försöker hitta på något annat jag kan göra än plugga inför fysik och mattenationella...men det måste väl göras inom sinom tid.

Jag har några underbara veckor framför mig, dock några tyngre veckor före dessa men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Snart så lever jag livet, som på bilden ovan. Snart!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback