Onsdag 16 Maj - färdigopererad

Hej, nu är äntligen mina halsmandlar borta! Opererade mig igår eftermiddag, blev nedsövd, operationen gick bra sa läkarna och jag fick sova över på sjukhuset (barnavdelningen :$) Kom hem idag kring kl 10.00 och sen dess har jag bara slappat. Har inte så jättefarligt ont i halsen dock äter jag smärtstillande med jämna mellanrum som nog hjälper rätt mycket, vilket ju är bra! Har kunnat äta normalt också så än så länge så ser ju detta ingrepp väldigt lovande ut och jag hoppas på att bli frisk så fort som möjligt. Men läkarna sa att det kan kännas hyfsat bra till en början men att det sen efter typ 3-4 dagar kan bli sämre i halsen...men det gäller ju inte alla och förhoppningsvis inte mig!

Nä nu ska jag sluta tråka ut er med min sjukdomsprat, men nu vet ni att jag lever i alla fall! :)


Skolavslutningen i 2:an, snart ett helt år sen :')



Kommentarer
Postat av: suss

Jag är glad att du överlevde min vän :)<3

2012-05-17 @ 15:05:39
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback