Lördag 19 Maj

Hejhej bloggen!

Blir lite smått tårögd över att alla mina vänner drar utomlands medan jag stannar här hemma i hopp om bättre tider. Har ju redan varit i Barcelona och tack och lov att vi åkte den tid vi gjorde det, för nu är det så mycket i skolan med fysik -och mattenationella att vi hade aldrig hunnit. Det var en oförglömlig resa kan man gott säga, så egentligen, varför klagar jag? :)

Nä, istället hoppas jag att alla ni där borta som är eller som ska till varmare breddgrader, att ni har det förjävla bra!
Och det vore guld om ni kunde:
sola 

festa

shoppa

bada

och äta

lite åt mig också ;) hihi

KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: suss

Jag ska göra alla de där sakerna åt dig också Lena :$ <3 HIHIHIHI

2012-05-20 @ 14:39:40
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback