CV

Waaashapppeninnnnn, abbeskrutt här. Allas även Albin. Har ikväll fått hjälp av min BFF Lena att skriva mitt CV, eftersom jag ska söka jobb i USA!!!!!!!! JIPPIE , bye suckers!, Nämen, får jag jobbet kommer jag sakna alla mina älskade vänner såsom lena, osv.



Över till det mindre seriösa. Sitter och smuttar på en iskall juice, som jag tycker är hysteriskt god.
Imorn ska jag på skolan.
Sen ska jag plugga.
Sen ska jag nog äta middag, kanske laga mig nåt eget gott.
Sen ska jag vidare till kollega nicklas och hänga med han.

Idag har jag ätit middag med BFF lena (Nyström), vi åt pissa från 3kronor. gott.
sett film, gott.
baksmällan
sen har vi skrivit mitt CV

PS: Planerna ser ut som att äbi blir stadsbo till semestern. BYE fuxers! XOXO. love. fred. moped.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback