Tisdag 31 januari

Jag tror jag ska lägga ner mina mästerkocksplaner eftersom jag idag fick jämföra mina skapliga hamburgare med Johannas otroligt graciösa hamburgare på spett med bl a fetaost...Är utklassad :'(
Imorgon blir det Umeå (universitet) med en del från klassen, får väl se hur mycket universitet det kommer bli när McDonalds finns i Ume men inte i Skellefte...Vi är ju somsagt Balders fetaste klass, löper för våra liv mot Hemmakväll när de har billigt godis, springer som galningar mot matsalen när det är pizza till lunch, jag behöver nog inte säga något mer...Men jag älskar er ändå och inte nog med det så avslutade vi en kurs i kommunikation/pedagogisk ledarskap idag som vi haft sen 1:an. Läraren börjar prata bl a om skolavslutningen, skindan och avslutar med att säga att vi ALDRIG kommer att få genomleva detta igen och det får mig nästan att tappa andan...Finaste klass! ♥


Tur då att vi tar vara på tiden och drar ihop en klassfest imorgon på en onsdag? Ja somsagt vi är Te3d det förklarar allt...;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback