Söndag 29 januari

Hej!

Denna helg har bara flygit förbi. Har som tur aldrig behövt känna mig ensam eftersom Josse har varit min gäst hela helgen! :)
I fredags drog jag, Josse, Julia och Oskar ut på Mollys tillsammans och det var som jag hade trott, asmycket folk! Det var nästan omöjligt att stå på dansgolvet eftersom man blev puttad från alla håll. Någon måste ha velat få ut sina aggreationer på mig eller så kanske det berodde på antalet människor på den lilla dansgolvsyta men hursomhelst så resulterade detta i att jag fick en fin fläskläpp...haha. Trots det så levererade kvällen och jag hade riktigt roligt! :D
I lördags gick jag och Josse på stan ett tag och jag hitta bl a en tröja. Sen inhandlade vi godis och till middag åt vi tacos som blev förvånansvärt gott! Senare på kvällen kom Julia och vi såg film, åt gott, pratade och hade supermysigt! Sen drog jag och Josse och jobbade natt. Det märktes att det var lönehelg vill jag lova, har sällan varit så grisigt på Subway!
Idag vaknade jag och Josse kl 15.00 (somnade kl 04.00) och jag känner att min dygnsrytm är rätt så rubbad! Menmen, idag kom Julia hit igen och vi gjorde en favorit i repris och såg film och myste. Mycket trevligt!
Förövrigt längtar jag till sportlovet för då drar jag och min syster Tina till Stockholm för att shoppa och förhoppningsvis ska vi hitta en balklänning till mig!! Efter Stockholmsvistelsen drar vi vidare hem till Tina i Gävle där jag kommer att spendera en stor del av lovet, LÄNGTALÄNGTALÄNGTA!

fredags:
smoke weed everyday

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback