Måndag 30 januari

Kalla mig mästerkocken! Trodde aldrig att hemmagjorda hamburgare kunde smaka så utsökt!!
Haha okej nu ska jag inte överdriva men dom blev riktigt goda faktiskt, överträffade mig själv!
Nyss har jag slängt i andra och sista omgången i tvättmaskinen och just nu sitter jag mest och väntar. Har inget planerat ikväll, kanske bäst att göra en tidig kväll eftersom jag somnade 03.30 igårnatt...aja vi får se hur det blir med det.
Förresten är det ganska svårt att komma på vad man kan laga för mat när man bor ensam som jag gör. Det vore guld ifall ni kunde komma med förslag/recept/ideér på mat åt mig!

Kommentarer
Postat av: Suss

Jadu Lena! Jag förstår din situation, själv brukar jag ju laga en massa mat ! Men absolut kan du få lite tips på maträtter enkla och billiga (kanske) 1. Makaroner och korv 2. Spagetti och köttfärssås 3. Ägg och bacon 4. Kyckling sallad 5. Fiskpinnar med antingen potatis eller så kan man göra mos av potatisen 6. Kasseler och ris i ugnen med anmanas (väldigt gott!) 7. Fläskfilé med valfritt tillbehör (potatis klyftor, makaroner osv) en grej som är väldigt gott är ädelostsås till då fläskfilé + makaroner 8. Korv med bröd (delikatess!) det var några tips av hemmafrun Susanna , hör av dig om du vill ha fler ! Du har ju mitt nummer ! Xoxo

2012-01-30 @ 18:38:12
Postat av: Tina

Jag har en liten present till dig som passar perfekt i köket när man behöver ideer eller recept. Du får den när du kommer...den väger ca 1 kg:)

2012-02-01 @ 16:22:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback