Onsdag 1 februari

Hej!
Jag är helt slut efter dagens händelser. Vi var somsagt på Umeå universitet och lyssnade på olika föreläsningar, åt tacobuffé, minglade runt och kollade läget. Efter den vistelsen börjar tankar kring val av program och universitet få en större betydelse och jag tycker verkligen Umeå universitet levererade. Jag blev riktigt taggad på universitetslivet och allt som hör därtill. Nu återstår bara frågan vad jag ska välja men det löser sig alltid i slutändan! Fick även veta att Umeå universitet var Sveriges största universitet, häftigt!
Men nu är alla mina krafter slut och det är dags att skalla kudden! Nattiii
Bara dryga 22 grader kallt ute, syns det?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback