Måndag 13 Februari

Dagen var äntligen kommen! Och nu undrar ni säkert vad jag menar? Jo det är såhär att jag tidigare haft mycket problem med återkommande halsinfektioner (halsfluss) och trots att jag är fri från det nu så gå inte halsmandlarna tillbaka till sitt ursprungliga form vilket gör att jag inte har känt mig helt frisk. Så ivrigt har jag väntat på ett svar om operation från sjukhuset. Jag hade egentligen varit tvungen att vänta 3 månader för svar, men så i fredags ringde de från sjukhuset och jag fick en annan persons plats eftersom de hade ringt och återkallat. Så idag var jag på operationsmöte på sjukhuset och efter att två stycken läkare och en assistent kollat i min hals så beslutade dom sig för att det var inte mer än rätt att ta bort mina halsmandlar! Det känns så otroligt skönt! Säkert svårt för er andra att förstå men oj så lycklig jag är! :')
Inte nog med det så hann vi boka sista runda 8 personers bordet på Verandan idag! Jag kan inget annat än längta till Balen!!
Toppar detta glädje-inlägg med en finfin bild från Fysiken idag:

Kommentarer
Postat av: c00l_93

Fett c00la.

2012-02-15 @ 22:05:13
URL: http://emmaf.bubbleroom.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback