Fredag 3 februari

Hallå världen!

Just nu sitter jag och har design på kära Balderskolan, sen har jag träslöjd på okära Kaplanskolan...näe jag bara skoja men något som känns jobbigt är att jag måste gå dit i denna kyla....BRRRRR

Igår var jag i alla fall med Josse och Julia och vi såg film och tog det bara lugnt hemma hos mig, trevligt!

Ikväll blir det jobb för hela slanten, tillsammans med Josse och Julia, är typ lite smått taggad ? Haha

Förutom jobb är helgen oplanerad så vi får se vad lilla iskalla skellefte har att erbjuda!

Nu ska jag återgå till att designa en stol vilket är vårt nya uppdrag, wish me luck! ♥

Bjuder på några arkivbilder:































































































Okej nu blev det rätt många fastän jag knappt hann till halva arkivet...det är inte lätt när man är stor bloggare! ;D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback