Tisdag 4 December

Hej!

Snön har vräkt ner de senaste dagarna och julstämningen börjar ta fart. Det är så himla mysigt med alla julbelysningar som täcker våran lilla stad nu. Endast 20 dagar kvar till julafton! Dock är kylan ett minus, men det hör ju vintern till så lite får man tåla. Behöver ändå inte frysa så mycket efter jul! :D

Igår kom äntligen min kära kompanjon Susanna hem från England. Så på kvällen åt jag, suss, albin och tobbe en mysmiddag på Bishops, jättegott! Efter det vinkade jag och suss hejdå till tobbe och albin och for och köpte godis för att senare mysa oss ner framför en julfilm hemma hos mig. Vi fick även sällskap av Alexander :) Kvällen avslutades med att jag och susanna satt och kollade igenom massa gamla bilder och filmer, nostalgi på hög nivå. Mycket trevligt kväll! :)

Idag har jag gymmat med Susanna och annars ikväll har jag bara degat framför tvn och julkalendern (både den nya och gamla) åh det är så bra!!
Imorgon väntas både jobb på Coop och Subway så ska försöka få lite skönhetssömn nu, nattiii :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback