Tisdag 25 december - juldagen

Hej och godjul! :)

Börjar med att berätta att i fredags hade vi en mycket trevlig förfest och en ovaligt rolig utgång på folkparken (bådar bara gott inför annandagen)

I lördags befann jag mig kl 13.00 på Arken för att äta julbord med familjen, mysigt! Senare på kvällen hade vi tjejer det årliga lilla-julafton, denna gång hemma hos josse, mycket trevligt!!

Söndagen bestod av jobb och efter det bar det av hem till kära Hjoggböle där julen firades :):)

Gårdagen bestod av firandes och mys med nära och kära, fina presenter osv, jag är absolut nöjd! :)

Just för tillfället befinner jag mig på Coop och gör min plikt..jobbar, meen pengarna rullar in! ;) Har Australien i bakhuvudet hela tiden, bara 35 dagar kvar nu!! :D

Imorgon väntas jobb på Subway och sen fest med gamla vänner, kommer bli succé :D

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback