Torsdag 26 April - shopping

Hej!

Idag fick jag lära mig att öppna korv och glass förbutiken på Coop Forum och det gick jättebra. Jobbade bara från 09.30 till 12.00 sedan gick jag till skolan och hade bara fysik sen var dagens nytta gjord.

Humöret är på topp eftersom stan hade kvällsöppet och jag fann mig ett par jättefina skor på Skorett som jag tänkte ha på studenten! GAAH inte länge kvar nu!!

Shopping-abstinensen måste sitta kvar från Barcelona där det shoppades en hel del för igår gick jag lös och köpte 6 st tröjor på Bik Bok! Men de hade faktiskt 50% på hela sitt sortiment så tycker därför att jag är förlåten ;)

Toppar tillslut denna kväll med min favoritmarabou - marabou digestive, mumms! :D

Det blev dessa + en superskön välbehövd tjocktröja





 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

699:- men fyndig som jag är så var det 20% (kvällsöppet somsagt) så 560:- fick jag dessa skönheter för, värt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jävlar va snygga pjucks :D!!!!!

2012-04-26 @ 21:34:34
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback