Tisdag 24 april - full rulle!

Hej! 

Ja som rubriken lyder har det varit fullt upp för mig idag. Gick skola från 08.30-11.00 sen åt jag lunch. Efter det så begav jag mig med spända steg mot Coop Forum restaurangen för att jobba mitt första arbetspass i korv och glass förbutiken. Det gick faktiskt rätt bra, jag fick också några glada skratt åt min "fina" glassvåffla jag gjorde där i slutet - kul man kan underhålla kunderna i alla fall! Jobbade från 12.30-20.15 så just nu är jag rätt slut, fast på ett bra sätt :)
Fick även ett samtal från öron-näsa-halsmottagningen där de berättade att någon hade tackat nej till halsmandeloperation och frågade istället mig om jag var intresserad. Självklart tackade jag ja, så den 15:e  maj försvinner mina halsmandlar för gott (förhoppningsvis)!

Bjuder på fina bilder från Barcelona:












Hahaha vår hyresvärd hade humor i alla fall!

Ta mig tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh fyfan när far vi tillbaka???!!

2012-04-24 @ 21:57:18
URL: http://Emmaf.bubbleroom.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback