Söndag 29 mars

Helgen har varit lugn, men oj så trevlig! I fredags stod det nattjobb på schemat. Lördag dag gick jag på stan med trevliga vänner, senare gick jag och susanna på en promenad och vi avslutade kvällen med att se bio tillsammans med linn, American pie reunion - riktigt bra!!
Idag har jag varit ute och gått tillsammans med susanna och vilket underbart väder Skellefteå bjuder på! Längs vägen vi gick på såg vi lite sommartecken - videkissar som slog ut och möss som sprang hejvilt ute på gräset! Galet, så mycket man kan uppleva i denna händelserika stad?! Puh blir helt slut när jag tänker på det..
Skämt åsido hehe. Imorgon är det ju valborgs och kan inget mer än längta, är riktigt taggad!! :D :D
Bjuder på två taggataggataggataggaaa bilder:
Reunionfesten
Förfest innan Mollys och Made Of, fullt normala? ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback