Måndag 31 oktober

Hej! :)

Första dagen på novemberlovet och den invigdes med jobb 08.00-13.00. När jag hade slutat kom Linn och vi gick på stan där vi också mötte Tobbe. Sen köpte vi Toxic-biljetterna! Har ju varit sjuk i drygt en månad så jag är så himla taggad på Halloween!! ;D

Jag har haft svårt att bestämma vad jag ska klä ut mig till men idag när vi gick förbi Partaj köpte jag fake blod! Tänker klä ut mig till en seriemördare, hur nu en sån ser ut?? haha :D

Vuxenpoäng till mig förresten! För nyss ställde jag mig i bostadskö i Stockholm, Umeå och Luleå!

Har även kikat runt lite på hur man kan bli Au pair. Nya Zeeland är ett land jag alltid drömt om att besöka och det skulle definitivt inte skada om jag skulle kunna hamna som Au pair där! ;D




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback