Onsdag 12 Januari

Hej, jag ber om ursäkt för min usla uppdatering men here I go again!

Tredje skoldagen efter jullovet idag, jobbig dag med många lektioner men då är det tur man har en superklass som alltid får en på gott humör! Men jag ska inte klaga på skolan nu när vi just har börjat om xD Vi har ju trots allt bara halva gymnasietiden kvar så det är bara att ta vara på tiden! Man får alltså försöka se det på den ljusa sidan! ;D

Under lovet har jag firat jul med familjen, ätit massa gott, varit med vänner, jobbat, tagit det lugnt och firat nyårs med saknade vänner! Ett superlyckat lov utan tvekan! :D

Några bilder från jullovet
Lilla julafton

Dallas med brudarna

Julafton Nyårs

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback