Måndag 28 Februari

Hej!

Jag har nyss laddat ner Skype på min telefon och jag och josse testade om det fungerade och det gjorde det! VÄRT! Så om ni har Skype tell me! :D

I fredags var det festligheter hemma hos Linn med gänget! Där många minnen väcktes (Fm static) :D Tack för en askul kväll! ;D


I lördags jobbade jag 11.00-16.00 och efter jobbet blev det mys med film och godis, mums!

I söndags hände inte alls mycket, blev bara en vilodag med film osv :)

Idag! Vilket väder! strålande sol! ASHÄRLIGT! :D

Nu är det mindre än en skolvecka kvar till sportlov och på torsdag väntas friluftsdag där detta står på schemat:
TE2D
Madrassåkning + grillning på Vitbergs och dagen avslutas med Leos Lekland! Kommer bli kanonkul!

Nu på onsdag blir det middag med Subwaypersonalen på Olles, ska bli jättekul att träffa alla nya och gamla utanför jobbet! :)

Just det! På onsdag måste våra individuella val inför 3:an vara inlämnat...åååh jag har ingen aning vad jag ska välja...vad ska ni andra välja??

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback