Fredag 18 Januari

Hej!
Idag kom min efterlängtade mobil som jag hade beställt! :D En Nokia N8!
Det var på tiden att jag köpte en ny för min gamla mobil började få sig några år på nacken och inte bara det, den har varit med om det ena och andra! Men den var helt klart en trogen vän, men som jag nu med lättnad byter ut mot min nya vän! haha xD (som har en kamera på 12 megapixlar, gillas starkt!)
Jaja nog om det, idag jobbade jag efter skolan 15.00-19.00 och efter jobbet drog jag till min bror och hämtade min nya mobil och just nu sitter jag hemma hos han leker med mobilen, haha (inget vettigt alltså) (a)
Senare ikväll får jag skjuts hem av inte vem som helst, utan Jonathan Lindholm :D

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha skriver man inte några år på nacken? :D:D

2011-02-21 @ 14:19:58

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback