Torsdag 8 december

Halsflussen tar över mitt liv, idag har jag inte gjort mer än sovit och suttit framför tvn och datorn. Förhoppningsvis får jag min 5:e penicillinkur imorgon, men läkarna är inte säkra på om det är bra för mig att äta så mycket penicillin. Men jag hoppas, för detta känns som ett mörker som aldrig tar slut.

Imorgon blir det nog ingen skola för min del heller. I helgen ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att bli frisk en gång för alla!

Men för att inte tråka ut er allt för mycket med mitt halsmandelproblem så tänkte jag bara säga hur mysigt det känns med snö ute! Nu har vi ju t o m fått ganska mycket snö också, julstämning på hög nivå!

Tror jag faktiskt ska se ett avsnitt av julkalendern nu bara för att!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback