Helgen - När lillan kom till jorden

Supermysig fredag tillsammans med favvobrudarna! Vi var i Matildagården och lekte julklappsleken, pratade och spelade "Med andra ord" som dock spårade ut! Men kul var det! :D Lilla-julafton hade vi och det har blivit som en tradition som vi har varje år och jag hoppas att den traditionen kommer att finnas kvar långt in i framtiden!

I Lördags jobbade jag 07.00-15.00 och det märks att folk börjar bli lite stressade över julklappsinhandlingen för det var otroligt mycket folk på Subway! På kvällen tog jag det bara lugnt framför tvn med min käre godispåse, lördagsgodis ju :$

Idag fick jag reda på att jag blivit moster som ni ser i mitt tidigare inlägg! :) Jag som redan är jättestolt moster över supersöta Melina får nu vara moster åt två stycken underbara flickor! Kan inte var lyckligare!! :D

Lilla-julafton:















Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback