Måndag 18 April

Hej!

Igår hade jag fotbollsmatch kl 09.00 på morgonen! xD Vi spelade mot Myckle och förlorade...menmen, snart måste väl turen vända? ;)

Igårkväll var jag med Josse och vi såg världens sjukaste film, Baby on board hette den xD Jag vet inte riktigt om jag tyckte den var bra eller inte den var så himla sjuk! haha xD Senare på kvällen for jag hem till Amanda och vi såg Himlen är oskyldigt blå och åt massa gott (a) Sov över där och kl kvar över 2 på natten fick Amanda ett mms-bild på världens sötaste bebis (hennes lillebror) så grattis storasyster Amanda! :D

Idag har jag jobbat 08.00-13.00, efter jobbet for jag och mamma och handlade.
Idag fick jag även veta att Luleå resan blir av imorgon! Så då sticker jag och tjejerna till Luleå för att shoppas osv! TAGGA!! :D

Fika på Waynes i fredags



Grillning på fredagkväll





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback