Söndag 5 September

Hej :)

Helgen:

Fredag: Efter en avklarad skoldag kom Mathilda och hälsade på mig. Vi såg film, åt snacks, pratade och hade det trevligt :)

Lördag: Jobbade från sju till tre. Sen när jag kommit hem från jobbet drog jag, Amanda och Mathilda till stan för att köpa tacos osv :) Sen blev det tacokväll, film, godis, prat, skratt, morötts-jakt, you name it ;D

Idag: Har varit på fotbollsmatch som vi vann! 1-0! :D Det var nice! Annars har kvällen varit lugn, laddar upp för en ny skolvecka...

Bara 13 dagar kvar till Barcelona!


Skylten är fotad av min syster när de var i Barcelona förra året, tycker den var småkul ;D

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, man kan ju undra vad skylten menar. Varning för bajsande hundar?

2010-09-07 @ 16:35:06

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback