Onsdag 29 September

Hej! :)

Okej nu uppdaterar jag ;D Ni kanske börjar bli less på att hela tiden kolla på Barcelonabilderna? haha xD

Fast egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, det händer inte så värst mycket i mitt liv. Dock kan det vara ganska skönt att det inte händer allt för mycket ibland för då uppskattar man de små "ovanliga" saker som händer i vardagen. Fast egentligen gillar jag nog mest när det är fart och fläng i livet!

Shit kände mig som värsta filosofern? där xD


Så här kul har vi på fysiken! ;D (bild från ettan)


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: de var ju med albin, påväg till alicante/benidorm=D

2010-10-03 @ 19:06:01
URL: http://hannalundmarkk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback