Söndag 31 Oktober

Heej! :)

Fredag:
Efter skolan gjorde jag mig klar för att tillbringa kvällen i Folkan med härligt folk :D Vi pratade, dansade, lekte och dansade ännu mer, awesome! måste göras om! :D Sedan drog vi till stan och käkade på frasses och efter det landade jag, amanda och lina hemma i amandas säng! xD

Lördag:
Jag var med Amanda och vi chillade mest framför datorn och tvn, mycket trevligt! :) Senare på kvällen hjälpte jag John att vara barnvakt, det gick bra, men jag tror att vårat tekniska sinne svek oss. Först skulle vi se på film men då hittade vi inte dvdn till tvn xD Sen skulle vi poppa popcorn men vi förstod oss inte riktigt på deras mickro så vi började att poppa med defrost vilket inte gick så jättebra. Tillslut hittade vi rätt knapp men när vi skulle ta ut popcornen var dom alldeles brända...Hahaha menmen så kan det gå, det blev trots allt en trevlig kväll :D

Igår:

Som tur var hade John med sig massa godis, chips, cola osv så vi klarade oss bra utan dom brända popcornen haha (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötaste lena!!!

2010-11-03 @ 11:12:52
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback