Måndag 4 Oktober

Hej :)

I lördags var det girlsnight hemma hos Lina med henne, Josse och Mathilda. Vi åt Grekisk pyttipanna, pratade, lyssnade på musik, blev lite crazy med systemkameran, gick till stan, såg film och hade supertrevligt! Måste göras om!












Vampires?


Vi sov också över hos Lina, så på söndagen gick vi på stan och jag fick med mig bl a detta hem:

NYA SKOR!! 399kr - Scorett
Hudkräm (a) 55kr - Apoteket

På söndag kväll for jag till Josse, vi var ute och gick, åt blåbärspaj mumms! såg film osv, MYS!

Sov över där och idag hade vi sovmorgon till 12.30! GILLAS! (Y)
Annars idag har vi haft "Företag för en dag" där vi fick veta massa bra saker som man behöver veta om man ska driva ett eget företag. Sen fick vi dela in oss i grupper och bestämma ett litet "företag" som vi ska driva för en dag och tjäna pengar på. Så jag, Josse, Emma och Linnéa har bakat ikväll för fulla muggar för att imorgon mellan 09:00-13.00 befinner vi oss på Norrhammarskolan och säljer fika! KOM OCH KÖP! ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback