Tisdag 4 Maj

Hej :)
Igår körde jag och josse moppe till skolan :thumbup: Sen på väg hem körde vi förbi coop där vi köpte korv med bröd för att vi skulle grilla med massa trevligt folk :D Så kring kl 18.00 grillade jag, Mathilda, Amanda, Lina, Josse, Julia, Alicia, och Johan massa godsaker och hade allmänt trevligt! :D

Idag försov jag mig...vaknade 10 min före min buss kommer :thumbdown: såklart hade vi också engelska nationella direkt på morgonen, men "snabb" som jag var hann jag med bussen :)

Vi fick även sluta halv 1 idag istället för halv 2, fettnice! :D Så jag har hunnit fixa lite med mitt reportage som ska vara inlämnat imorgon :P

Och om ett litet tag ska jag köra moppe till fotbollsträningen i Bure :D

DÅ VET NI! :D

Bilder från skolan (förr förra veckan tror jag)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback