söndag 9 maj

Hej :) Det var ett tag sen jag bloggade, men så här såg min helg ut i alla fall:

Fredag
Efter skolan ringde Amanda och frågade om jag ville hänga med henne och Lina på Friskvårds och gymma, haha på en fredag? xD I alla fall så gjorde jag det, det var nice för det var inte så mycket folk där :D Sen kom Matilda och vi for och hyrde en film på Hemmakväll, sen köpte vi godis och hämtade också upp Josse. Sen drog vi alla hem till Amanda (Mathilda kom också sen) Så samanlagt var vi Jag, Amanda, Lina, Matilda, Josse och Mathilda ;) och under kvällen såg vi film, åt snacks, umgicks osv, supertrevligt :D

Lördag
Jag jobbade från 10-18. Sen på kvällen var jag med Susanna, Ebba, Jossan, Linn, Olivia och Mathilda i folkan. Vi grillade kött, åt, pratade, spelade kort och kubb och såg film :thumbup: måste göras om! :D

Idag
Har typ inte gjort något speciellt idag, hjälpte pappa med att bära bort några plankor (vi håller på att bygga en ny bro till huset) Sen har jag mest tagit det lugnt, ganska skönt det med :)

Bilder från igår:

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback