Söndag 28 Mars

Hej :)
Igår for jag, Mathilda och Josse till Umeå och shoppade. Mycket lyckat! Jag hittade en kjol, tights som hade genomskinliga streck på sidan haha, sminkborttagningsmedel osv (A) Sen på vägen hem från Umeå körde vi såklart förbi Godis Huset! MUMMS! ;D
Bilder från Umeå:


På kvällen var jag, josse, mathilda, amanda, tobbe, macke, john, maja och erik hemma hos erik och åt en jättegod smörgåstårta och såg film --> Good Luck Chuck. Sen for jag, josse och amanda hem till amanda där vi åt godis, såg film --> Alvin och Gänget, pratade och sovde :D

Idag när vi steg upp hjälpte vi amandas mamma att ta sig ut från gården för hon hade fastnat med bilen, sen åt vi frulle och sen drog amanda och josse och tankade i stan medan jag for hem.

Nu sitter jag här och äter smootie mumms! :) Fixar också lite filmer till ikväll, för då blir det att vara med amanda och josse och bara mysa!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback