Söndag 21 Mars

Hej :)
I fredags var jag med Amanda, Josse och Amanda A, vi såg 2st filmer, Mum and Dad-->  och Alice i underlandet--> . Måste säga att Mum and Dad var bra, men helt sjuk! Haha xD

I Lördags var jag också med Amanda och Amanda A, vi "mekade" i Amandas skoter (med lite hjälp från Niklas) vi fixade stötfångaren osv, den blev jättefin! :) Sen på kvällen var jag med Amanda och Josse  och vi såg först film (Mirrors) och åt snacks, sen drog vi och spelade hockey med Tobbe och Macke. Vi dominerade! Haha (A) Sen sov jag över hos Amanda, mys! :]

Idag for jag och Amanda och åkte skridskor (igen), med Erik och Jonte. Efter det for jag hem, åt och bytte till träningskläder för kl 4 for jag på fotbollsträning i nya bolltältet, kanonkul! :D

Nu har jag hunnit komma hem och äta, resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt :)

Bjuder på en bra låt

Lady Gaga & Beyoncé - Telephone

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback