Onsdag 10 mars

Hej, kom just hem från Amanda :)
Igår hade vi som sagt taco tjejkväll, mycket nice! Men Josse var tyvär tvungen att fara hem kl 8. Efter hon hade dragit chillade jag och Amanda ett tag framför datorn och sen drog vi till Macke där John också var. Vi satt och snackade ett tag och sen slog vi igång en film  och jag "råkade" somna, hihi (A) Men den var i alla fall bra den bit i början av filmen som jag hann se xD Sen vid kl 1 på natten körde jag och Amanda hem med skotern i snöovädret! Men vi klarade oss oskadda hem till Amanda, där jag sov över :D
Idag hade vi tråkigt, så då hjälpte vi Amandas mamma med att tvätta och tryka kläder haha! xD Vi måste verkligen ha haft tråkigt! xD Sen blev vi bjudna på fika, mumms! Och sen lekte vi ute med Amandas systrars barn =D

Amanda ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahha vilken bild xD

2010-03-10 @ 17:33:49
URL: http://aamandaholmlund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback