Lördag 6 Mars

Hej, har just kommit innanför dörren :)
Imorse när jag steg upp märkte jag hur underbart vädret var! Så jag beslutade för att jag skulle vara ute, så då for jag faktiskt ut med pappa och åkte längdskidor? Kan ni tro det? JAG åka längdskidor? Hahaha, det är då inte varje dag jag gör det i alla fall :) Efter jag hade åkt ringde Mathilda och frågade om jag skulle med och åka madrass på Bensberget, så då tog jag med mig fika och drog dit :) Först var det jättemycket skotrar och folk där (både barn och vuxna) men efter ett tag drog alla, så då passade jag och Mathilda på att åka madrass ner för berget några gånger, och det gick rätt fort och var superkul! :D Sen när vi åkt sista åket satt vi oss och fikade rulltårta som Mathilda hade bakat, jättegott!
Förresten så var gårkvällen mycket lyckad! Först bad på Eddahallen, sen film hemma hos Amanda, jättetrevligt! :D

Igår:


Idag:


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback