Lördag 27 Mars

Heej :)
Igår efter jag hade slutat hämtade Amanda mig! :D Hon tog körkortet igår GRATTIS GRATTIS!! :D Vi drog hem till mig och åt tårta (för att fira) haha, sen for vi vidare till Amanda där vi åt tacos, mumms! Sen gjorde vi oss klara och Amanda skjutsade mig och Mathilda till Snickis (själv for hon till station) :)
På Snickis träffade vi massa trevligt folk som man inte träffat på länge! Vi dansade, pratade umgicks och hade alltmänt kul! ;D

Idag ska jag, josse och mathilda fara till Umeå och shoppa, fettnice! Vi far hemifrån kring 8 xD

Efter jag kommit hem från Umeå blir det att umgås med folk i Gamla Falmark, trevligt :)

Igår:

Kommentarer
Postat av: ssssssssssssssssss

hi tack för igår (Y)<3

2010-03-27 @ 14:48:18
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback