Söndag 27 Juni

Heej (A)
Lite pinsamt vad lite jag har bloggat, men här kommer en uppdatering HÖR OCH HÄPNA! xD

Dagen före midsommarafton firade vi tjejer Josse för hon hade fyllt 17 bast! Vi åt middag, umgicks och hade supertrevligt! :) Dagen efter stekte vi i solen för det mesta. Man kunde i alla fall inte klaga på vädret :P Senare på kvällen drog jag till Yttervik där det pågick musik, dans, sång, massa trevligt folk, osvosv, helt enkelt en awesome midsommar! :D

Midsommardagen jobbade jag och senare på kvällen var jag hos Mathilda och vi såg film och mummsade godis :]

Idag har jag varit på fotbollsmatch mot ljusvattnet som tyvärr slutade med en förlust, de gjorde det avgörande målet de allra sista minuterna av matchen...2-1.

Annars ikväll vet jag inte vad som händer men imorgon jobbar jag i alla fall, så vi kanske ses på Subway? :D

HA DET BRA! ♥


Midsommarafton spenderades hos <-denna brud ;) ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback