Onsdag 2 Juni

Hej :D
Det var ett tag sen jag skrev sist, (börjar låta tjatit nu) xD Men i alla fall så är alla prov på skolan bortgjorda, det är bara en inlämningsuppgift kvar, skönt! :)

Tiden går så himla fort och om redan en vecka går jag ut ettan, GALET! :D Kommer bli skönt med sommarlov men jag kommer att jobba också, det sitter fint i börsen ;)

Idag har vi typ bara haft onöda lektioner som vi inte gjorde något speciellt på men ändå slutade vi kl 15.45? Menmen, efter skolan jobbade jag 16.00-20.00 och sen har jag mest tagit det lugnt hemma :)
Imorgon är vi lediga vilket känns underbart! Vissa lärarna verkar typ förstå hur ovärt det är att gå skola de här sista veckorna :P

HA DET BRA ♥

favorit ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

du är min favorit :] <3

2010-06-04 @ 18:01:42
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: Josse

du är min favorit :] <3

2010-06-04 @ 18:01:44
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback