Tisdag 27 Juli

Hej :)

På söndagkvällen var det pissväder så Jag, Amanda och Mathilda drog till Hemmakväll för att hyra film och köpa godis och det var många som hade samma tanke som vi vill jag lova, ( söndag, mörkt, kallt, regnigt = en perfekt dag för filmmys! )

Igår jobbade Amanda samma tider som mig (7-15) så vi sammåkte till jobbet :) Efter jobbet åkte vi hem till Amanda och såg film och bara tog det lugnt, skönt ;)

Idag var jag ledig så jag har inte gjort något speciellt på dagen, men jag har ganska nyligen kommit hem från en träningsmatch mot Ljusvattnet som tyvärr slutade med förlust 3-2, men vi spelade jämt! :P

Imorgon blir det jobb 7-15 och sen får vi se vad dagen har att erbjuda :D


Nu är jag ute och övningskör, så watch out!


Kommentarer
Postat av: mathilda =)

haha du har fel övningskörningsskylt :D

2010-07-28 @ 15:09:38

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback